03 januar 2021

R2D2

(UDGIVET MAJ 2021)
Det meste af weekenden er gået sammen med lejlighedens nyeste beboer - en super nuttet og gennemført LEGO-R2D2. Jeg havde købt ham som en overraskelse til min mand, og pakken stod pænt og ventede foran vores dør, da vi returnerede fra kærestedagsfejring i tirsdags, hvilket ikke kunne have været mere perfekt. Byggeprocessen kan jeg denne gang ikke sige så frygteligt meget om, for min mand har haft travlt imens jeg har været på arbejde, men det er nok det mest avancerede LEGO-sæt jeg ejer - omend ikke det største. R2D2 er bygget op omkring en kerne af LEGO Technic-elementer, og man skal have tungen lige i munden for ikke at sætte en brik forkert, selvom instruktionsmanualen heldigvis gør hvad den kan for at være tydelig. Men det er det hele værd, for slutresultatet er SÅ sejt, og jeg er virkelig glad for at kunne tilføje ham til samlingen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar