03 januar 2021

EASTER BUNNY'S CARROT HOUSE

 

(UDGIVET APRIL 2021)
God Påske! Jeg har haft lige præcis den ferie, jeg drømte om, og det er lykkedes mig stort set ikke at tænke på mit arbejde, som jeg derfor føler mig helt klar til at starte på igen i morgen efter heroisk at have kæmpet mig hele vejen ud til Bella Centeret i snestorm for en kviktest. Og selvom påskens troldeture heller ikke bød på det allerbedste vejr, har jeg nu heldigvis fået masser af solskin de andre dage - i en sådan grad, at jeg blev lidt rød på næsen. Inden køreturen nordpå besøgte min far og jeg Havnø Skovbegravelsesplads, hvor jeg er ret sikker på, at jeg gerne vil ende mine dage, og vi kiggede lidt uforpligtende på nogle smukke trækandidater at ligge under. Måske det kan lyde en anelse morbidt, men som jeg har nævnt tidligere, er jeg kun glad for at vi kan tale om døden i min familie. Og det må næsten siges at være et tegn, at skovbegravelsespladsen kom lige ved Havnø, for der er min far født, og mine bedsteforældre arbejdede på godset i mange år, så vi har helt særlige følelser knyttet dertil. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar