09 januar 2022

and meet me in the middle

Det er igen blevet tid til min halvårlige liste over periodens bedste tv-serier - årets første liste kan findes lige her, men ligesom i første del af 2020, har jeg heller ikke denne gang haft overskud til at skrive kække opsummeringer til de forskellige serier, og jeg tager igen den nemme udvej med bare at udgive listen uden opfølgende kommentarer. Jeg øver mig virkelig i, at det er okay - og bedre end ingenting! - at gøre noget halvt, og det ER noget, der betyder meget for mig, men i øjeblikket er mine ressourcer bedre brugt på at læse bøger, min malebog, puslespil - eller at se flere tv-serier. Vi er i øvrigt i gang med Succession herhjemme, og jeg kommer helt sikkert til at snyde og have den med på min næste liste - den er virkelig vild. Derudover er vi også i gang med tredje sæson af Star Trek: Voyager, der ikke er helt på højde med TNG, men alligevel overraskende underholdende. 

Nå, men til det, det hele handler om; nemlig en rangeret liste over de tv-serier, der har været bedst i løbet af det sidste halve år. Jeg starter fra toppen, da spændingen alligevel er trukket lidt ud af foretagenet - men tag ikke fejl; bare fordi jeg ikke skriver om serierne, betyder det bestemt ikke, at jeg ikke har været godt underholdt, og jeg sender en varm anbefaling efter i hvert fald top fem. Kom endelig med andre gode bud i kommentarfeltet!

1. Midnight Mass
2. What We Do In The Shadows s. 3
3. Rick and Morty s. 5
4. Wandavision s. 1
5. Foundation s. 1
6. Squid Game
7. La Casa De Papel s. 5
8. American Horror Stories
9. Solar Opposites s. 1 -2
10. Y The Last Man
11. American Horror Story s. 10
12. Lisey's Story
13, Locke & Key s. 2
14, Kastanjemanden
15, The L Word Generation Q s. 2
16. Loki s. 1
17. American Dad s. 18
18. Sunday s. 4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar