31 januar 2022

yes this mess is mine

 
Min mand og jeg er lige kommet hjem fra en mini-Tour de Jylland, hvor vi har besøgt både hans og min familie. Det har været afsindig hyggeligt og begivenhedsrigt, og jeg var gerne blevet nogle dage mere, men efter en kort flyvetur har vi nu ramt sofaen på Amager. Jeg har en alenlang to-do-liste, men det må vente til en anden gang (ikke i morgen, hvor jeg skal spise hjemmebagte semlor hos svensk veninde efter arbejde), for nu skal vi se Star Trek og hygge med Jimmy. 

2 kommentarer:

  1. Juhu, godt det flaskede sig med en Aalborg/omegn tur ❣️ Oldschool scifi er bare det bedste, hvis man er mørbanket - herhjemme falder vi altid tilbage på Starwars, når vi er helt møre 🙏🏻

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er SÅ glad for, at jeg kunne komme en tur hjem!
      Du har helt ret - vi har set hele Star Trek TNG og er nu i gang med Deep Space 9. Vi er også på Star Wars herhjemme, men jeg er nok mere til Star Trek. Jeg elsker, at det er fjollet og alvorligt på samme tid!

      Slet