24 december 2021

I don't want a lot for Christmas

 

Julefreden har sænket sig over mit barndomshjem, hvor jeg skal fejre juleaften sammen med min far. Det er første gang jeg har prøvet at være så få til jul, men det er nu ikke pga. corona-aflysninger eller sygdom - min søster skal fejre jul hos svigerfamilien, og min mand har endelig fået opfyldt sit hedeste juleønske om at være helt alene juleaften; han skal i sit øvelokale og lave musik. Vi fejrede en minijul i går i Nordjylland, hvor vi fik flæskesteg, gik rundt om juletræet og pakkede gaver op, så jeg lider bestemt ingen nød - og i dag hentede min far og jeg julemenuen på Krastrupsøgaard på vej hjem (med ekstra sovs medbragt fra min søster - det er det vigtigste!), ligesom vi også har været et smut på kirkegården og besøge min mor. Rigtig glædelig jul! 

2 kommentarer:

  1. Lyder prægtigt og som en god løsning på alle fronter - god jul og godt nytår <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det nemlig - og tusind tak og i lige måde! <3

      Slet