21 februar 2022

and I will frame this moment in time

 
Det har været en herlig weekend! Vi har haft besøg af min far i fire dage, og selvom det afsindigt dårlige vejr slog bunden ud af vores planer, skruede vi i stedet op for hyggen indendørs. Derfor var det endnu mere perfekt, at jeg fredag kunne hente en ganske særlig pakke - min yndlingslæser Carina har nemlig importeret hele tre nye Pringles-varianter til mig fra Spanien! Og ja, man bliver altså min yndlingslæser, hvis man skaffer ukendte chips til mig - og papkasser til Jimmy. TAK! <3 De gjorde os selskab til den nye Texas Chainsaw Massacre, der var dum, blodig og ganske underholdende; til Das Privileg, der sagtens kan springes over, og til The Suicide Squad, der altid tåler et gensyn. Der følger naturligvis chipsanmeldelser senere.
 
Vores udflugter blev altså kortet noget ned på grund af stormen Nora, så lørdag gik turen kun lidt sydpå til Dragør, hvis fine, gule huse også er ganske charmerende uden sommerens imponerende mange stokroser. Vi blev blæst godt igennem på fortet og spiste frokost på en café med udsigt til havnen, og så nåede vi heldigvis hjem på sofaen inden det begyndte at hagle. Det efterlod heldigvis plads i programmet til en middagslur, og det efterfølgende planlagte restaurantbesøg blev hurtigt vekslet til en stak lækre pizzaer fra OTTO. 

Og hvilken vidunderlig dag søndag var! Jeg slæbte min far og min mand med en tur på Prøvestenen, hvor vi endnu engang blev blæst godt igennem - og så gik turen igen hjem på sofaen, hvor der var optakt til AaBs forårspremiere på udebane i Herning. Vi dulmede nerverne med fastelavnsboller og cola, men det var stadig næsten uudholdeligt spændende at overvære kampen. AaB kom fortjent foran efter en halv time, og da debutanten Kasper Høgh scorede til 2-0 efter en time, ville jublen ingen ende tage. Den sidste halve time var decideret ulidelig (selvom AaB spillede fremragende - jeg er bare evig pessimist), og jeg turde først for alvor fejre sejren tre minutter inde i de seks minutters tillægstid. Det var en smuk, smuk fodbolddag, og jeg ville ønske vi kunne beholde Hiljemark som cheftræner. 

2 kommentarer:

  1. Hahaha, jeg kan slet ikke komme mig over hvor nuttet et billede det er med Jimmy ovenpå kassen med det utrolig flotte logo for Carinas Chips Import 😄 Og sikke dog en glædelig overraskelse, at det ikke kun var chipsene, der vakte glæde 😁

    Det lyder godt nok som en herlig weekend på trods af vejret, med chips og fastelavnsboller og fodboldfejring og din far 😍

    Og så bliver jeg bare nødt til at rose dine valg af Lego-figurer, som du har med på udflugt! Det er alt for sjovt! 😄

    SvarSlet
    Svar
    1. Jimmy blev SÅ glad for den kasse! Han ligger faktisk i den lige nu - han har også rost det flotte logo.
      Det var en SKØN weekend. Sjældent føler jeg mig gladere end når to af dem, jeg holder allermest af, tålmodigt venter på jeg får taget billeder af både LEGO og chips, haha!

      Slet