10 februar 2022

your eyes appear in every one of my dreams

 

I går havde min mand og jeg bryllupsdag - det er fire år siden vi tog hinanden i hånden og blev gift på Københavns Rådhus. Selvom vi ikke på nogen måde går all-in på fejring, plejer vi nu alligevel at markere dagen med lidt hygge - men i går var jeg ramt af to for kærligheden uheldige omstændigheder; jeg tilbragte dagen på Outlook-kursus OG jeg er blevet forkølet. Jeg var 99,8% sikker på, at jeg nu endelig havde fået corona, men PCR-testen er utroligt nok uenig med mig, så det er åbenbart stadig muligt at få en helt almindelig forkølelse. Vores planlagte kagedate på Bertels Salon (hvor vi spiste 'bryllupskage' efter vi blev gift) blev byttet ud med sofahygge og tomatsuppe, men mon ikke vi nok skal få spist kage en anden gang. Vi har resten af livet! <3  

2 kommentarer:

  1. I ER SÅ SØDE! DET BEDSTE GIFTE PAR NOGENSINDE! AAARGH!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej anonyme, som jeg dog har en stærk mistanke om hvem er - tusind tak for det fine kompliment! <3

      Slet