31 marts 2022

we've all got hungry bellies

 
Jeg er blevet rigtig glad for LEGOs Creator 3-in-1-sæt, hvor man - som navnet fortæller - kan bygge tre modeller ud fra én samling klodser. Ikke overraskende er jeg særligt glad for dyrene i serien, og den flotteste (og dyreste) i serien lige nu er helt klart Majestic Tiger-sættet (31129). Selve tigeren er klart den mest imponerende model af de tre - han kan virkelig være majestætisk, samtidig med at han også kan se helt ualmindeligt goofy ud, og jeg synes sjældent Creator-dyrene har så meget karakter som tigeren. Og ja - jeg må jo nævne den anatomisk korrekte, lyserøde klods, der på fineste vis illustrerer et tigernumsehul, for det er en episk detalje. 

Koi-fisken er også ganske fin, men sættets mindste model er klart den mest nuttede. Jeg er helt vild med den røde panda! Designet er ret groft, og der er malet med den brede pensel, men jeg synes alligevel også at pandaen får et fint udtryk. 

Jeg er blevet ret aktiv på min instagram-profil, hvor jeg er blevet ganske overvældet af LEGO-communityets størrelse og imødekommenhed - men det er også lidt farligt, for det er meget nemt at blive inspireret. Jeg prøver at holde mig i skindet og lade være med at købe FOR mange nye sæt, men heldigvis er der også mange brugere, der deler alternative byg af allerede udgivede sæt - og man kan købe instruktionerne for ganske rimelige penge. Jeg er især blevet glad for BrickSmart Workshop, der laver de fedeste modeller af 3-in-1-sæt, og denne frie, eventyrlige fortolkning af en tigerhaj er lige mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar