10 marts 2022

er det karma der prøver at fortælle mig noget her?

Jeg har det rigtig underligt i øjeblikket. Der sker en hel del både på hjemmefronten og på arbejdet, men der er ikke rigtig noget af det, der egner sig specielt godt til at komme på en offentlig blog som min. Og det betyder tilsyneladende, at jeg heller ikke er i stand til at skrive om noget som helst andet. Det har før været en udfordring, men ikke som nu, hvor alle grænser flyder ud, og hvor jeg sætter spørgsmålstegn ved alting - ikke mindst mig selv - men jeg kan jo heller ikke udbasunere problemstillinger, der ikke kun handler om mig. Og undskyld. Jeg ved godt, at det er utroligt irriterende "skriv PB"-agtigt, men det er altså ikke min hensigt - bare en forklaring på stilheden. 

Mine sidste uger på tre linjer: "The Batman" er overraskende nok den bedste Batman-film, jeg har set endnu; jeg hører pinligt meget Andreas Odbjerg, og AaB er kommet i top 6 - primært fordi AGF også fuckede op. Og jeg har de bedste venner og den sødeste mand i verden. 

2 kommentarer:

  1. Åh nej, Tine, det lyder godt nok ubehageligt. Jeg forstår så udemærket, at du ikke kan fortælle om det i detaljer her - og at du heller ikke orker skrive dine typiske blog posts, når der sker trælse ting i privatlivet. Jeg håber det hele bliver bedre snart ❤️

    PS. Jeg er én af dem, der som fast læser synes det er rigtig rart med en lille update. Jeg synes slet ikke det er irriterende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind, tusind tak, Carina. <3 Det betyder virkelig meget. Også at du siger det med updaten! Jeg tror nu ikke helt, jeg kan afholde mig fra at anmelde nogle chips snart, så helt skidt er det heller ikke. :)

      Slet