21 september 2021

can't decide what words to wear

Velkommen til! Det føles underligt grænseoverskridende at skrive disse linjer; ikke ulig den følelse jeg fik, dengang jeg trofast skrev dagbog i hånden hver eneste dag, og af og til skulle starte på den allerførste side i en helt ny notesbog. I dag får jeg sjældent nedfældet mine tanker på papir, men de sidste elleve år har jeg delt ud af dem på domænet MusicIsMySecret. Lang historie kort blev mine billeder taget som gidsel af min hosting-service, så jeg tog en rask beslutning og slettede mit bagkatalog, der især tidligere lagde vægt på mine fotografier. 

Og nu bor jeg her! Jeg har også skiftet navn, men indholdet ændrer ikke karakter - jeg har stadig tænkt mig at have en upassende bred og ufokuseret samling af indlæg om Stephen King, LEGO, chips, trolde, memes, AaB, min kat Jimmy og mine tanker om alt og ingenting. Og den vågne læser har måske bemærket, at dette teknisk set heller ikke er King og Klodsers første indlæg, for jeg kunne naturligvis ikke bare droppe mine samlinger af netop King, LEGO, chips, tv-serier og trolde, så de har alle fået deres egen side i panelet til højre - og jeg har for overblikkets skyld givet hvert indlæg en udgivelsesdato i starten af 2021, med den originale udgivelsesdato nævnt i toppen af indlægget. Det kunne jo være, at nogen havde lyst til at læse mine observationer om de polske chips, jeg købte i 2013. 

Og hvorfor netop i dag, d. 21. september? Det er selvfølgelig fordi Stephen King blev født på denne dag for 74 år siden, og hvilken bedre anledning til at starte et nyt kapitel som constant reader? Det virker i hvert fald ikke som om King har tænkt sig at sætte tempoet ned, og jeg er stadig kun i halvfemserne i min gennemgang, så jeg løber ikke tør for materiale lige med det samme. (Min LEGO-samling vokser sig også større måned for måned, men det er en helt anden snak...)

Jeg håber, at I har fundet med herover og stadigvæk har lyst til at læse med. Jeg bliver altid enormt glad, når jeg får en ny kommentar, og det betyder meget for mig at vide, at nogen faktisk synes min sære sammenblanding af interesser er meget hyggelig. Jeg tror slet ikke, at jeg ville kunne finde ud af at stoppe nu - heller ikke, hvis der ikke var nogen, der læste med - men det ER nu engang sjovere med lidt interaktion. Tak fordi I er her! <3 Jeg kunne virkelig også godt bruge nogle flere blogs på min læseliste, så kom endelig med tips i kommentarfeltet! 

6 kommentarer:

  1. Din sære blanding af interesser ER jo bare megahyggelig! Jeg kan så godt lide at læse med her, netop fordi din blog er et rodsammen af ting, du tydeligvis nyder at nørde med - det virker altid 100 % ægte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er SIMPELTHEN så sødt skrevet! Tusind tak for dén, det betyder meget for mig. :)

      Slet
  2. Du kan flytte ligeså meget du vil, jeg insisterer på at læse med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg utroligt glad for at høre, virkelig - og i lige måde! :)

      Slet
  3. Tillykke med dit nye domæne, Tine! Jeg fik et lille stik i hjertet da jeg så at du havde været nødt til at skifte. Selv min mobil har ændret sin autokorrektur, så det nu inkluderet Musicismysecret som mulighed når jeg skriver "music" �� Men dit nye domæne er jo genialt, for jeg tænker på dig HVER gang jeg læser Stephen King eller samler mit Lego, så øh, ret ofte, hahaha, uden at det skal lyde alt for creepy �� Så du får 10/10 for valg af nyt navn �� Jeg glæder mig til at følge med her. Læser alt hvad du skriver (flere gange), jeg er bare blevet uduelig til at smide små beskeder. Men du er den bedste! ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Carina, altså - TAK for endnu en virkelig rar besked, du kan altså selv være den bedste! Og ja, det var ikke lige helt ideelt, men måske også en meget god lejlighed til at skifte det navn, der på en eller anden måde altid har været lidt malplaceret. Der er i hvert fald ikke noget falsk varebetegnelse over King og Klodser. :D Og det lyder ikke creepy, det gør mig glad! Noget af det værste ved at miste den gamle blog, er alle kommentarerne - og især dem, som vi har udvekslet under diverse King-indlæg. Jeg har selvfølgelig gemt dem på min computer, men jeg nyder virkelig at høre dine betragtninger, og jeg håber det fortsætter her. <3 :)

      Slet